motefaregheh
بهترین ومتنوع ترین مطالب وموضوعات

(پیشگیری از واریس با شاه بلوط هندی)

گیاه شاه بلوط هندی دارای اثرات ضد درد,ضد ادم,ضد خارش و کاهش دهنده احساس سنگینی در پاست و می تواند باعث رفع درد,ادم,خارش واحساس سنگینی درپا شود و در پیشگیری از بیماری واریس موثر باشد. به گزارش ایسنا,براساس یک بررسی که در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام شد در مورد احساس سنگینی در پا,قبل از مصرف دارو7/85 درصد بیماران دارای احساس سنگینی زیاد در پا بوده اند و یک هفته پس از مصرف دارو میزان به 8/23 درصد رسیده است,در حالی که دارونما احساس سنگینی در پا را در بیماران درپایان هفته اول صفر درصد کاهش داده است, تفاوت این دو با هم معنی دار است. نتایج بیانگر این مطلب است که داروی حاصل از عصاره شاه بلوط هندی می تواند در پیشگیری از بیماری واریس موثر باشد. مطالعات تکمیلی می تواند ابعاد مختلف اثر بخشی را بیشتر اشکار سازد.

 




تاریخ: شنبه 9 مهر 1390برچسب:خواص میوه ها,خواص شابلوط,دانستنیها,,
ارسال توسط mani007

برای این كه مواد مورد نیاز بدنمان تامین شود، دو كار می توانیم بکنیم. اول این كه هر چه دستمان می رسد، بخوریم و امیدوار باشیم با این همه چیزی كه خورده ایم، بالاخره نیازهای بدنمان تامین شده باشد. دوم این كه بعضی خوراكی ها را هیچ وقت از برنامه غذایی روزنامه مان حذف نكنیم. اگر تصمیم دوم را گرفته اید، 8 خوراكی زیر را به خاطر بسپارید...

گوجه فرنگی

درباره گوجه فرنگی باید دو چیز را بدانید؛ اول این كه گوجه فرنگی های قرمز بهترین نوع گوجه فرنگی هستند چون میزان مواد آنتی اكسیدان در آن ها بیشتر است. دوم این كه رب گوجه فرنگی یا گوجه كنستانتره هم درست به اندازه خود گوجه فرنگی مفید است؛ چرا كه بدن به راحتی می تواند آن را جذب كند.
مطالعات متخصصان تغذیه نشان داده است كه رژیم های غذایی سرشار از گوجه فرنگی، خطر ابتلا به سرطان های مثانه، ریه، پرستات و معده را كاهش می دهند.

اسفناج

ممكن است قیافه اسفناج برایتان شبیه علف باشد؛ سبز و بزرگ و پربرگ. اما ظاهر اسفناج هر چه باشد، باطنش منبع سرشاری از مواد غذایی مختلف. مقادیر فراوانی امگا3 دارد كه باعث كاهش بیماری های قلبی می شود و از سكته قلبی جلوگیری می كند. مصرف مدام آن نیز به مرور زمان، ناتوانی جنسی را رفع می كند. ضمن این كه این سبزی مانع تحلیل رفتن سلول های ماهیچه ای بدن می شود. بنابراین سعی كنید هر روز یك فنجان آب اسفناج تازه بنوشید و در سالادتان علاوه بر كاهو، اسفناج هم بریزید. حتی می توانید در وعده صبحانه تان املت اسفناج بخورید.(املت اسفناج تقریبا همان نرگسی است.)



ادامه مطلب...
ارسال توسط mani007

خواص میوه ها(زرد آلو)

 

درخت زردآلو بومی چین می باشد و هنوز هم به صورت وحشی در این مناطق می روید این درخت در اوایل قرن اول میلادی به آسیا و اروپا راه یافت.درخت زردآلو تا ارتفاع 6 متر می رسد.برگ های آن مانند قلب نوک تیز و به رنگ سبز روشن مایل به قرمز است.میوه آن گوشتی و زرد رنگ با طعمی مطبوع و شیرین بوده که در اواسط تابستان می رسد.هسته زردآلو صاف،قهوه ای و بیضی شکل است.در داخل هسته مغز آن قرار داردکه طعم آن شیرین و گاهی تلخ می باشد.مغز زردآلو دارای 40 درصد روغن،مقداری پروتئین،قند،اسانس و ویتامین های    A     Cمی باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط mani007
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 138391
تعداد مطالب : 140
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



-----www.zirebaran.org----->
!-- www.zirebaran.org -->
!---- www.zirebaran.org ----->
ript>